Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mojcajt.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina www.mojcajt.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji produktov uporabniku. Upravlja ga podjetje Agencija K d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.mojcajt.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom (v nadaljevanju kupcem).

Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah ter drugimi veljavnimi predpisi in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika. Lastnik blagovne znamke in logotipa Mojcajt je podjetje Agencija K d.o.o.

Podatki o podjetju:
AGENCIJA K d.o.o., Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana
E-pošta: info@mojcajt.si
Matična številka: 1303813, ID za DDV: SI86217194

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik je zavezan k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika/kupca in hranjenju dokumentacije o komunikaciji z njim. Osebne podatke uporabnika/kupca bo ponudnik uporabljal izključno za potrebe izvedbe naročila, pošiljanje informativnega gradiva, e-novic, ponudb, predračunov, računov ter za ostalo potrebno komunikacijo. Podatki o uporabniku/kupcu v nobenem primeru ne bodo predani ali posredovani nepooblaščenim osebam. Uporabnik/kupec se z nakupom v spletni trgovini Mojcajt strinja s prejemanjem informativnega gradiva.

Postopek nakupa

  • Kupec izbere artikle ter kraj in okvirni termin dostave. Izbrane artikle doda v košarico.
  • Pred oddajo naročila pregleda košarico in izvede morebitne popravke.
  • Kupec nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo.
  • Sledi obrazec, v katerega kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo izbranih artiklov.
  • Po potrditvi naročila/opravljenem nakupu spremembe niso več možne.

Po oddaji naročila kupec preko elektronske pošte prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V primeru, da je kupec izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov.

S potrditvijo naročila kupec samodejno sprejme splošne pogoje poslovanja.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu,
  • z gotovino ob dostavi/prevzemu.


Cene

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, pri uvajanju novih artiklov ali promocijskih akcij.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo potrjeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Dostava

  • Področje dostave

Blago, naročeno v spletni trgovini www.mojcajt.si, dostavljamo z lastnim dostavnim vozilom ali preko pogodbenega partnerja na področju Ljubljane z okolico (o območju dostave je kupec seznanjen že pred potrditvijo naročila). Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije navedene na naročilu. Če zaradi posebnih okoliščin dostava ne bo mogoča, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.

  • Čas dostave

Ponudnik bo naročeno blago kupcu dostavil v terminu, ki si ga je kupec izbral ob naročilu.

  • Prevzem

Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti v terminu in na lokaciji, ki ju je izbral ob naročilu. Obvezan je plačati blago na način, ki ga je izbral pri oddaji naročila. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga.
Opozorilo: Alkohola se ne more izročiti osebi mlajši od 18 let, ki se ob prevzemu blaga ne nahaja v spremstvu odrasle osebe!

  • Stroški dostave

Kupec ne plača stroškov dostave, razen v primeru, če kupec ob dogovorjenem času na dogovorjeni lokaciji ne prevzame blaga in je potrebna ponovna dostava. V tem primeru se kupcu zaračuna strošek ponovne dostave v znesku 0,37 EUR z DDV na kilometer, ki jo plača ob prevzemu blaga.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila

Kupec ima skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema svojega naročila ponudniku pisno sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru reklamacijo sporoči v pisni obliki na e-naslov, kjer v predmet sporočila zapiše "Reklamacija". Ponudnik bo v dogovoru s kupcem pripravil dobropis, zagotovil menjavo blaga v čimkrajšem času ali vrnil kupnino najkasneje v roku 14 dni po izdaji dobropisa. Vračilo kupnine bo izvršeno na pisno sporočeni OR oz. TRR kupca. Kupec mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

IZJEMA: Kupec nima pravice do odstopa od nakupa (in posledično vračila blaga) za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.(43.č člen ZVPot)

Komunikacija

S kupcem bomo v stiku prek sredstev komunikacije na daljavo, razen če ne bo kupec temu izrecno nasprotoval.

Prijave na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, kampanje itd.), na njegov elektronski naslov. To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede ob prejemu e-novice s klikom na gumb »odjavi«, ki se nahaja na dnu elektronskega sporočila ali pa s sporočilom na e-poštni naslov: info@mojcajt.si.

S prijavo na e-novice želite biti obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se zavezuje, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotavljati pravilnost in točnost podatkov, objavljenih na spletnih straneh. V primerih, ko tudi ponudnik predhodno ne izve za morebitne spremembe lastnosti blaga, roka dobave ali cene, zaradi prehitrih sprememb na tržišču, se obvezuje, da bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, ki jih napišejo obiskovalci spletnih strani. Ponudnik se zavezuje, da bo mnenja pred objavo pregledal in zavrnil tista, ki vsebujejo zavajajoče ali žaljive navedbe, ter tista, ki vsebujejo očitne neresnice. Prav tako ponudnik ne odgovarja za informacije vsebovane v mnenjih in se odvezuje vsake odgovornosti, ki izvira iz mnenj.

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, kljub temu pa je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Ponudnik ima možnost odstopiti od pogodbe s stranko izključno v primeru, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko oddate prek e-poštnega naslova info@mojcajt.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Stremimo k temu, da bi rešili morebitne spore sporazumno. Ponudnik se zaveda, da je značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi zadosten argument za to, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si prizadeva, da do sporov ne prihaja, v kolikor pa, naj se le-ti rešujejo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo. Če to resnično ne bi bilo možno, spore rešuje stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.