Splošne informacije

 
1. Kaj je Mojcajt?
Natisni

Mojcajt je sodobni kuharski koncept, ki stremi k zdravemu načinu prehranjevanja in preživljanju prostega časa ob odlični hrani. Mojcajt je naš čas in čas vsakega od vas. To je ves tisti čas, ki bi ga sicer zapravljali po trgovinah, a ga zahvaljujoč sodobnim trikom uspemo preživeti v krogu družine ali prijateljev ter ga vselej podpremo s slastnimi zalogaji. S tedensko dostavo paketov, ki vsebujejo inovativne recepte in sveže sestavine, bo Mojcajt postal vaš način življenja, rešitev za popoln izkoristek časa z najdražjimi in glavni razlog za uživanje v sveže pripravljenih zdravih jedeh, ki jih brez zamudnega nakupovanja in načrtovanja jedilnikov z lahkoto pripravite sami.

 
2. Kako deluje Mojcajt?
Natisni

Ekipa Mojcajt vsak teden sestavi različne pakete menijev. V vsakem paketu ponudimo tri okusne in zdrave jedi. Namesto vas nakupimo potrebne sestavine in odmerimo količine. Priložimo recept s preglednim in enostavnim postopkom priprave, ki mu bo kos vsakdo, tudi popolnoma neizkušen kuhar. Pakete vam brezplačno dostavimo na željeni naslov. Vse, kar morate storiti vi, je prevzeti paket v dogovorjenem terminu, pripraviti svež obrok ter uživati ob dobri hrani v družbi najdražjih.

 
3. Kaj je kočerja?
Natisni

Kočerja je moderna zloženka besed kosilo + večerja. Označuje topel obed, ki ga časovno uspemo pojesti med dejanskim kosilom in večerjo. V ekipi Mojcajt je kočerja prispodoba za sproščen zaključek napornega dne, sprostitev ob dobri hrani in pijači ter vedno zadosten razlog, da si vzamemo čas za kuhanje.

 
 
 

Naši paketi

 
1. Kakšne pakete ponuja Mojcajt?
Natisni

Lahko izbirate med 4 tipi paketov:

  • klasični paket; primeren za tiste, ki jedo vsa živila,
  • vege paket; ne vsebuje mesnih izdelkov in na krožnike prinaša nove nemesne ideje,
  • družinski paket; namenjen mladim družinam z otroci (3-4 družinski člani),
  • družabni paket; za sproščena druženja s prijatelji.
 
2. Za koliko oseb lahko naročim paket?
Natisni

V vsakem paketu lahko izbirate med različnimi recepti, pri čemer lahko naročite 2 ali 3, vsakega od njih pa za enako število oseb (2, 4 osebe ali družino).

 
3. Kaj dobim v paketu ob vsaki dostavi?
Natisni

Ob vsaki dostavi v paketu dobite recept ter natančno odmerjene sestavine za pripravo okusnega, zdravega in uravnoteženega obroka iz tedenske ponudbe. Na priloženem receptu je prikazan enostaven postopek priprave v 3-5 korakih, ki jim bodo kos tako izkušene gospodinje kot novopečeni kuharji.

 
4. Kaj potrebujem doma?
Natisni

Za pripravo večine naših receptov potrebujete le nekaj osnovnih kuhinjskih pripomočkov in sestavin (sol, poper, olje, maslo, gorčica, kis, kakšen dcl mleka itd.). Skozi ponudbo vas seznanimo, katera živila morate imeti doma. Vse ostale sestavine nakupimo mi in jih dostavimo v paketu!

 
 
 

O naših sestavinah

 
1. Ali je vsa zelenjava slovenskega porekla?
Natisni

Dostavljamo vedno svežo zelenjavo najboljše kvalitete, ki je plod slovenskih pridelovalcev. Zaradi omejene sezone in pomankanja slovenskih pridelkov bomo v zimskem času nudili zelenjavo iz ozimnice ter po potrebi ponudbo dopolnjevali s pridelki iz tujine.

 
2. Kako je s poreklom mesa?
Natisni

Meso, ki ga dostavljamo, je izključno slovenskega porekla, vedno sveže ter pakirano pri priznanih mesarjih.

 
3. Ali so sestavine ekološkega izvora?
Natisni

Dostavljene sestavine niso vse ekološkega izvora, vendar smo pri izbiri sestavin pozorni na njihovo poreklo in način pridelave.

 
4. Ali lahko naročam pakete Mojcajt, če imam alergijo na določena živila?
Natisni

Če ste alergični na določena živila, pakete Mojcajt naročate na lastno odgovornost. Vsi paketi Mojcajt lahko vsebujejo sledi oreščkov, laktoze, glutena in ostalih alergenov.

 
5. Koliko časa sestavine ostanejo sveže?
Natisni

Sestavine so nakupljene na dan dostave oz. posredovane direktno od pridelovalcev. Ob pravilnem shranjevanju ostanejo sveže še 3-5 dni po dostavi. Priporočamo, da ribe in morske sadeže pripravite najprej, najbolje isti dan, ko so še vedno na vrhuncu svežine. 

 
 
 

Naši recepti in kuhanje z nami

 
1. Kako izgleda recept?
Natisni

Na prvi strani vsakega recepta sta ime in fotografija jedi, ki jo boste kuhali. Sledi seznam sestavin, ki jih prejmete v paketu, opremljen s količinami za določeno število oseb. Pod seznamom so navedene sestavine, na katere smo skozi ponudbo opozorili, da jih morate imeti doma. Na dnu prve strani je zaznamek o predvidenem času in zahtevnosti priprave ter približna kalorična vrednost obroka. Na drugi strani recepta je predstavljen enostaven postopek priprave jedi v 3-5 korakih.

 
2. Ali je priprava jedi po vašem receptu zahtevna?
Natisni

Postopek priprave je enostaven, sledi mu lahko čisto vsak, tudi neizkušen kuhar. Gre za pripravo sestavin (rezanje, sekljanje,...), kuhanje in namige, s katerimi boste oplemenitili in pravilno postregli vsako jed. Količine sestavin v paketu so enake številu jedcev, ki ste jih označili ob naročilu. Količine omenjamo na univerzalnem seznamu na prvi strani, zato se med kuhanjem za določeno število oseb ozirajte nanj.

 
3. Ali recepti vsebujejo informacije o hranilnih vrednostih obroka?
Natisni

Zagotovimo vam lahko le približne hranilne vrednosti obrokov. Točna hranilna vrednost obroka je odvisna od količine sestavin, ki jih boste dodali med kuhanjem (olje, sol, sladkor itd.).

 
4. Katere kuhinjske pripomočke potrebujem za pripravo vaših jedi?
Natisni

Za pripravo jedi potrebujetele osnovne gospodinjske pripomočke: oster nož in desko za rezanje, srednje globoko ponev ali vok, kozico in večji lonec za kuhanje (testenin, krompirja, zelenjave), pekač oz. ognjevarno posodo za peko v pečici, kuhalnico, lopatico in prijemalko.

 
 
 

Ažuriranje ponudbe

 
1. Kdaj so na spletni strani na voljo novi recepti?
Natisni

Nove recepte za prihajajoče tedne dodajamo ob torkih ob 12:00.

 
 
 

Postopek naročila

 
1. Kako opravim naročilo?
Natisni

Za naročilo je potrebnih nekaj enostavnih korakov. Kupec opredeli vrsto paketa in izbere:

  • število jedcev,
  • 2 ali 3 poljubne recepte (v družabnem paketu izbere 1 recept),
  • dan dostave (torek ali četrtek),
  • okvirni čas dostave.

Pred potrditvijo naročila lahko kupec doda v košarico še artikle iz naše dodatne ponudbe. Nadaljuje z vpisom podatkov za račun in dostavo ter označi način plačila. Po potrditvi naročila prejme potrditveni e-mail s predračunom. Po potrditvi naročila spremembe niso več možne.

 
2. Koliko receptov lahko naročim hkrati?
Natisni

Vsak teden v klasičnem, vege in družinskem paketu ponudimo različne recepte, pri čemer lahko naročite 2 ali 3 v isti kategoriji paketa. Družabni paket je izjema, saj je namenjen enkratnim priložnostim in družabnim srečanjem. Med ponujenimi družabnimi menuji lahko izberete 1 recept. V kolikor vaše naročilo obsega obrok za več kot 8 oseb, pošljite povpraševanje na info@mojcajt.si.

 
3. Za koliko jedcev lahko naročim recept?
Natisni

Klasični in vege paket lahko naročite za 2 ali 4 jedce, medtem ko je družinski paket namenjen mladim družinam (3-4 družinski člani). Pri družabnem paketu lahko naročite meni za družbo 4-8 oseb.

 
4. Ali lahko paket Mojcajt naročim kot darilo?
Natisni

Seveda! Za darilne ponudbe se obrnite na nas preko e-maila info@mojcajt.si in dogovorili se bomo o načinu oz. lokaciji prevzema darilnega paketa.

 
 
 

Nakup & plačilni pogoji

 
1. Ali se je potrebno za nakup registrirati?
Natisni

V naši spletni trgovini se za nakup ni potrebno registrirati. Pri prvem vnosu oz. nakupu se v poljih shranijo podatki o kupcu, kar olajša vsak naslednji nakup z iste naprave.

 
2. Kako lahko plačam svoj nakup?
Natisni

Naročene pakete lahko plačate na naslednje načine:

  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu,
  • v gotovini ob dostavi/prevzemu.
 
3. Ali lahko prekličem naročilo, ki sem ga že potrdil?
Natisni

Potrjeno naročilo lahko prekličete ali spremenite, če stopite v kontakt z nami preko info@mojcajt.si v roku 60 minut od oddaje naročila. 

 
 
 

Dostava

 
1. Kakšni so stroški dostave?
Natisni

Dostava je brezplačna. Kupec ne plača stroškov dostave, razen v primeru, če se ne nahaja ob dogovorjenem času na dogovorjeni lokaciji in je zato potrebna ponovna dostava.

 
2. Kam dostavljate?
Natisni

Dostavljamo na vaš dom ali na delovno mesto. Trenutno dostavljamo samo po Ljubljani in njeni okolici. V kolikor bi želeli dostavo izven dostavnega območja, nam to sporočite na elektronski naslov info@mojcajt.si. Z veseljem se bomo dogovorili z vami.

 
3. Kdaj dostavljate naročeno?
Natisni

Pakete dostavljamo ob torkih in četrtkih od 14:00 do 20:00. Okvirni čas dostave določite sami skozi naročilo.

 
4. Do kdaj lahko oddam naročilo?
Natisni

Naročila so možna do določenega roka, saj nam le-ta omogoča nakup najkvalitetnejših in svežih sestavin.

  • Naročilo je potrebno oddati najkasneje v petek do 12:00 za - torkovo dostavo.
  • Naročilo je potrebno oddati najkasneje v torek do 12:00 - za četrtkovo dostavo.
 
5. Kdo dostavlja?
Natisni

Pakete dostavlja ekipa Mojcajt z lastnim dostavnim vozilom.

 
6. Kaj storim, če me ob dogovorjenem času ne bo na dogovorjeni lokaciji?
Natisni

Ob naročilu dajemo možnost, da si izberete okvirno uro dostave. V kolikor se kljub temu zgodi, da se ob dogovorjenem času ne boste nahajali na dogovorjenem naslovu, vas prosimo, da nas o tem obvestite pravočasno na kontaktno številko 031 255 405, da uskladimo termin dostave.

 
7. Ali hrana med prevozom ostane sveža?
Natisni

Da. Med prevozom poskrbimo za hlajeno verigo. Svetujemo, da po prevzemu pošiljke sestavine čim prej pravilno shranite.

 
8. Ali lahko paket prevzamem na drugem naslovu, kot ga navajam za račun?
Natisni

Seveda! Naročilo lahko prevzamete na drugem naslovu, kot ste ga vnesli za račun. Za to opcijo pri zaključku naročila izberete možnost »Želim dostavo na drug naslov«.

 
 
 

Reklamacije

 
1. Kaj storim, če z vsebino paketa nisem zadovoljen?
Natisni

Kupec ima pravico, da v 14 dneh po prevzemu vrne kupljeno blago, če z njim ni zadovoljen. Za hitro pokvarljiva živila in živila, ki jim je rok uporabe že potekel, vam po zakonu ta pravica ne pripada. Kljub temu reklamacije ob samem prevzemu upoštevamo in po dogovoru blago zamenjamo. Vrnjeni produkti morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Reklamacije upoštevamo s priloženo kopijo računa.

 
2. Kdo krije stroške za vračilo poškodovanega/neustreznega blaga?
Natisni

Strošek vračila izdelkov krije kupec. Strošek ponovne dostave krije Mojcajt.

 
3. Na kateri naslov in kdaj lahko vrnem poškodovano ali neustrezno blago?
Natisni

Naslov za reklamacije je Agencija K d.o.o., Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana. Vljudno prosimo, da reklamacijo predhodno najavite po e-mailu info@mojcajt.si s pripisom »Reklamacija«.

 
4. Kakšen je postopek vračila denarja v primeru reklamacije?
Natisni

V primeru upravičene reklamacije vam bomo kupnino vrnili v roku 14 dni od pisno sporočenega OR oz. TRR.

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.