Košarica

 

Moja košarica (0)

 
 

Vzemi si čas za ...

 
 
 

Mojcajt na Ljubljanskem maratonu

Mojcajt na Ljubljanskem maratonu

25.10.2015

Vikend je minil v znamenju jubilejnega 20. Ljubljanskega maratona. Motivacijska gesla na majicah, ki so družno premagovale kilometer za kilometrom, so spodbujale slehernega udeleženca, ki se je spopadel z 10, 21 ali 42-kilometrskim tekaškim izzivom.

Tek je v zadnjih letih izredno popularna oblika gibanja in preživljanja prostega časa. Mnogi so spoznali, da jim rekreacija poleg dobrega počutja ponuja neskončen izziv in budi željo po doseganju zastavljenih ciljev. Za doseganje športnih rezultatov pa je poleg predanosti, discipline in vztrajnosti pomembna tudi pravilna in zdrava prehrana.

»Tri do štiri ure pred maratonom je priporočljivo zaužiti lahko prebavljiv obrok, bogat z ogljikovimi hidrati in nizko vsebnostjo vlaknin,« navaja dr. Urška Bukovnik, strokovnjakinja s področja športne prehrane. Kot primer obroka, ki naj bi ga zaužili pred maratonom, navaja kosmiče, sveže ali suho sadje, popečene kruhke in mlečni riž. Pri tem poudarja, da je pomembno izbrati vrsto hrane, ki vam tudi sicer ustreza in jo preverjeno uvrščate na svoj jutranji jedilnik.

Za energijske okrepitve je bilo na maratonu poskrbljeno na nekaj okrepčevalnicah na poti. Tekači so se lahko osvežili z vodo in zbrali dodatne moči z energijskimi napitki, sadjem in sladkimi priboljški. Kako pa je s prehrano po maratonu? »Telesu je pomembno zagotoviti rehidracijo, regeneracijo mišic in počitek,« svetuje Bukovnikova.

Polmaratona se je prvič udeležila tudi najmlajša iz ekipe Mojcajt. Rekreativna tekačica in zagovornica zdrave prehrane je dosegla 'cajt' 2:05:25. V regenerativnem tednu bo Tjaša kuhala kočerje iz vege paketa, ki ga lahko do torka opoldan naročite tudi vi.

Dekleta iz ekipe Mojcajt želimo, da vam nikoli ne bi primanjkovalo časa za gibanje, trening in udeležbo na športnih dogodkih, kakršnemu smo mu bili priča to nedeljo. Za nas je zmagovalec maratona vsak, ki se je nanj pripravljal in ga je imel pogum začeti. Čestitamo vsakomur, ki je premagal razdaljo!

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.